Archiv článků

Kontrolní měření po 60.000 km

13.12.2011 08:43
  Stav tachometru při kontrolním měření v TÜV Nord  65145 km Stav motohodin na LPG byl 946 hodin a 23 minut Stav motohodin na benzín byl 69 hodin a 51 minut Teplota hlavy válců v dobe měření ventilových vůlí byla 54°C Měření ventilových vůlí opět potvrdilo posílení...

Kontrolní měření po ujetí 50.000 km

13.10.2011 13:33
Stav tachometru při měření...

Kontrolní měření po 45.000 km

16.08.2011 09:12
  Stav tachometru při měření...

Kontrolní měření po 30.000 km

01.06.2011 10:41
  Stav tachometru při měření...

Kontrolní měření 15.000km

08.03.2011 12:49
První kontrolní měření s aplikací aditiva Gaslube po najetí 15000 km   Stav tachometru 16950 km dne 8.3.2011 TUW Nord v Hanoveru. Počet provozních hodin na LPG: 264 hodin a 9 minut Počet provozních hodin na benzín:  21 hodin a 3 minuty. Teplota hlavy válců při...

Kontrolní měření po 15.000 km

08.03.2011 10:35
První kontrolní měření s aplikací aditiva Gaslube po najetí 15000 km     Stav tachometru 16950 km dne 8.3.2011 TÜW Nord v Hanoveru. Počet provozních hodin na LPG: 264 hodin a 9 minut Počet provozních hodin na benzín:  21 hodin a 3 minuty. Teplota hlavy...

Zahájení testu

19.12.2010 09:50
Začátek testu   Zahájení testu proběhlo na pracovišti TÜW Nord v Hanoveru dne 19.12.2010. Vozidlo které bylo přistaveno k testu mělo stav tachometru 3769 km. Ve vozidle byl od počátku namontován systém vstřikování plynné fáze LPG, tedy do této doby bylo provozováno na LPG bez...
Záznamy: 11 - 17 ze 17
<< 1 | 2